سلام
هدف زندگی چیه؟
کودکی و جوانی و میانسالی و پیری و مرگ ...
سهم خودم رو از زندگی خوب انجام میدم؟
قرار در این زندگی به چی برسم؟
دنبال چی هستم؟
آیا وقتی بهش رسیدم عمیقا راضیم؟
من سهم خودم رو با تمام تلاشم و با همه توانم انجام میدم ... اون کسی که باید بهش برکت بده کسی دیگه ای هست ...
ما را در سایت خوبی و توقع دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 136