پژواک سکوتش

خرید بک لینک

سلام

سلام بر خودم

سلام بر انعاس صدام که در پژواکش دوباره به گوشم میرسه و سلام به تو ای رهگذر

رهگذر! میدونی نقطه مشترک من و تو چیه؟ هر دو قرار بگذریم تو ازاینجا من از خودم. تو میگذری اما من سالها درگیر خودم هست از اینکه قرار در این زندگی به کجا برسم. تا این روح سرکش به آرامش برسه...


میخام برم در اعماق دریا

خودم رو کشف کنم

میدونم منتظرمی

اما تو نیستی الان

گم شده ام

رویا هستی انگار

و شاید افسانه

شاید در گوشه ای از درونم من جا خشک کرده ای

به درونم نگاه میکنم به دنبال نشانه هایت

من رویات را لمس خواهم کرد. "MS"


گاهی فکر میکنم نباید زیاد فکر کنم.... :)

خوبی و توقع...

ما را در سایت خوبی و توقع دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 159 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 17:43

صفحه بندی