سلام
کتاب "نفخات نفت" رو همراه با مناظره "اقتصادی" میخونم و میشنوم ... امروز امتحان داشتم سخت بود فعلا توی مرحله استراحت هستم کتاب رو چند روز پیش خواندم اما به خودم گفتم جایزه امتحان خوبم باشه!!! ... فعلا جایزه رو گرفتم تا نتیجه امتحان بیاد .... فعلا خسته ام میخام برم زیر یه درخت لم بدم و به هیچ چیز فکر نکنم ... حالا درخت کجا پیدا کنم!
ما را در سایت خوبی و توقع دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 157