سلام
آدم تو کار دنیا میمونه.
خیلی از آدم ها سالها برای رسیدن به چیزی پافشاری و اصرار می کنند و تمام تلاششون رو میکنند تا بهش برسن...
اما وقتی به اون خواسته رسیدن از اون خواسته بدشون میاد یا ازش زده میشن یا فوقش بی تفاوت میشن نسبت به اون اتفاق یا آدم یا موقعیت.
گاهی در مورد خودم هم فکر کنم همینطور باشه... اما در مورد خودم تا اونجایی که یادمه در مورد هیچ چیزی خاصی اصرار نداشتم!
آدم توی کار آدم ها میمونه.
این از اون جا میاد که آدم ها خودشون رو نشناختن وقتی میگن چیزی رو دوست دارن شاید بعدا ازش متنفر بشن یا چیزی که ازش متنفر هستن بعدا دوستش دارن ... آدم ها کلا بلاتکللیف هستند... شاید چون خیلی به احساسشون وابسته اند و و احساسات هم زودگذر هستند.
آدمها تو کار خودش موندن.
آدم ها سرگردانند....
آدمها نمیدونند واقعا چی میخوان...
آدم ها واقعا نمیدونند چی راضیشون میکنه...
============================================================================
آب را از ادبت شرم گرفت یا عباس.""
ما را در سایت خوبی و توقع دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 176