
دقیقا نمیدونم چه حسی هست که بعضی دخترها و پسره میگن از یکی خوشمون اومد خیلی کم پیش میاد یا اصلا نیومده از کسی خوشم بیاد یا یادم نیست بذارید اینطوری بگم از آدم های کمی بدم میاد (چه عجیب!) کلا کم با دیگرون ارتباط میگیرم اکثر آدم هایی که میبینم برام مثل بقیه هست معمولی.... اما نمیدونم چرا فکر میکنم ادم محبوبی هستم و البته در نظر دیگران خاص هستم :/ (این نظر منه از دید دیگرون به خودم البته که واقعا دیگرون چه نظری به من دارن الله اعلم ... اینجا داره که بگم بی خیال خودت چه حالی داری!!!)... اگر...
ادامه مطلب