خوبی و توقع

متن مرتبط با «سلام خدا جون» در سایت خوبی و توقع نوشته شده است

نامه ای به خدا

  • نیلوبلاگ

    میدانم دوستم داری اما به شیوه ی خودت. میدانم بهترین چیزها را برایم میخواهی اما به مصلحت خودت. وقتی یخ وجودم با گرمای نجوایت نرم میشود آنقدر دلم هوایت را میکند کاشکی میشد بغلت کرد و یک عالمه بوسیدت. ...

    ادامه مطلب
  • سلام خدا

  • نیلوبلاگ

    دلم خواست یه سلامی عرض کنم خدا. شاید بیشتر بهم توجه کنی! (مونولوگ: مگه خدا توجهش کم و زیاد میشه تو هم با اون خداشناسیت زدی چشم بازار رو دراوردی....)... یه سلامی همه از طرف اونایی که اصلاً حواسشون بهت نیست..شاید با جواب سلامت بیشتر یادت بیفتن...سلااااام خدا ...

    ادامه مطلب