خوبی و توقع

متن مرتبط با «سلام خداحافظ» در سایت خوبی و توقع نوشته شده است

سلام خدا

  • نیلوبلاگ

    دلم خواست یه سلامی عرض کنم خدا. شاید بیشتر بهم توجه کنی! (مونولوگ: مگه خدا توجهش کم و زیاد میشه تو هم با اون خداشناسیت زدی چشم بازار رو دراوردی....)... یه سلامی همه از طرف اونایی که اصلاً حواسشون بهت نیست..شاید با جواب سلامت بیشتر یادت بیفتن...سلااااام خدا ...

    ادامه مطلب