خوبی و توقع

متن مرتبط با «سرماخوردگی» در سایت خوبی و توقع نوشته شده است

سرماخوردگی

  • نیلوبلاگ

    سلام الان توی دوران نقاهت هستم. دارم استراحت میکنم. این سرما خوردگی حسابی زمینم زده ... دقیقاً یه هفته که از رختم جم نخوردم. البت بعد سرما خوردگی خودم رو به سرعت رسوندم خونه و تا الان استراحت و پرهیز و قرص و شربت میخورم. یه سری نمرهای پایان ترم بچه ها رو ردم کردم یه سری هم مونده.... زنگ و اعتراض های بچهها هم شروع شده.... بیشتر گوشیم رو خاموش میکنم یا سایلنت میزارم.دیگه حفظ شدم که بچه ها چی میخوان بگن. از خودم بگم کهxa0 فعلا درگیر کارام هستم اگرچه یه مدت (به غیر مریضی) خیلی توی خودم هستم. بهتر قد...

    ادامه مطلب