
همه کارهای که انسان میکنه تمام تلاش اینه که در حد اعلاش به قدرت خداگونه برسه... برای مثال تمام دانشمندان سالها توی آزمایشگاهها یا کارگاه کار کردند تا مواد رو شناسایی کنن خواصشون رو بدونند بعد قوانین حاکم بر جهان رو بشناسند فرمولش کردنxa0 ...برای چی؟ ... برای این چی کار کنند؟... غیر اینکه میخواستن پیش بینشون کنند ببینن در آینده و شرایط مختلف چه کنشی رو انجام میده ... یعنی به همه وجهشون آگاهی داشته باشه ... یعنی قدرت تغییرشون رو داشته باشه .......
ادامه مطلب